Het bestuur Borgharen bestaat uit de volgende leden:

Voorzitter HV Borgharen

Peter Creemers is mede oprichter van Hondenvereniging Borgharen.
Hij is sinds jaar en dag voorzitter in hart en nieren. Samen met de andere bestuursleden proberen ze de hondensport in Maastricht en omstreken te promoten. De vereniging streeft ernaar om jaarlijks een eigen examen te organiseren, zodat de leden in het bezit komen van erkende examens zoals Verkeers Zekere Hond (VZH) of IPO 1 t/m 3 dan wel speurhond.
hij is mede oprichter van Hondenvereniging Borgharen.
Hij is sinds jaar en dag voorzitter in hard en nieren. Samen met de andere bestuursleden proberen we de hondensport in Maastricht en omstreken te promoten. We streven ernaar om jaarlijk een eigen examen te organiseren zodat de leden in het bezit komen van erkende examens zoals Verkeers Zekere Hond (VZH) of IPO 1 t/m 3 dan wel speurhond.

Secretaris HV Borgharen

Petro Mommers vanaf het prille begin in het bestuur en is de trainer van de puppy- en gevorderde groepen. Hij is sinds de oprichting bij de vereniging betrokken en komt nog altijd drie keer per week om de enthousiaste hondengeleiders te trainen. Voor alle vragen m.b.t. trainingen kun je bij Petro terecht..

Penningmeester HV Borgharen

Wilma Espinoza. Is de ervaren penningmeester van HV Borgharen. Zij is een gedreven persoon die de komma op de juiste plaats zet. In de financiële wereld heeft zij haar strepen verdiend, en staat zij haar mannetje. In combinatie met haar grote liefde voor dieren, en speciaal haar honden was haar rol binnen het bestuur een logisch gevolg.