VZH/IPO I examen van 25 mei 2014

Honden Vereniging De Burght  > Archief >  VZH/IPO I examen van 25 mei 2014
0 Comments

Op 25 mei hebben vijf leden van HV Borgharen het VZH examen behaald en Mandy Creemers heeft met haar hond Jindy het IPO I examen behaald. Op de fotocollage hieronder is het volgende te zien (van links naar rechts en van boven naar onder):
We zijn ’s ochtends begonnen in een naastgelegen veld met het onderdeel speuren voor IPO I. Daarnaast is te zien hoe de voorzitter (incl pakwerker en assistent) met de keurmeester het verloop van de dag evalueren. Daaronder is Xander te zien (met hond Diam) die op dat moment onderdeel A van het VZH examen loopt. Daarnaast de voorzitter die aandachtig luistert naar de evaluatie van de keurmeester. Jindy moest vervolgens ook over de haag en natuurlijk een rondje gehoorzaamheid plus pakwerk. Uiteindelijk zien we dan onderaan dat Servee, Cor, Xander, Suzan en Ronnie zijn geslaagd voor het VZH examen, en Mandy voor IPO I. Daar horen natuurlijk felicitaties bij van een trotse vader! Tot slot wordt de keurmeester bedankt voor zijn tijd en moeite om naar ons mooie zonovergoten Limburgse Borgharen af te reizen voor de keuring!
NBG_IPO-hondenvereniging-EXAMENS-2014

↓